مقدمه

اینستاگرام، یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعیه که بین میلیون ها نفر محبوبه. این برنامه با یک میلیارد کاربر فعال ماهانه، داره قابلیت های زیادی از خودشو رو می کنه. یکی از قابلیت های فوق العاده اون IGTV هست. این روزا افراد زیادی می تونن به راحتی فیلم هاشون رو با دقایق بالا تو اینستاگرام بارگذاری کنند و این قسمت محبوبیت بالایی داره. شما می تونین با خرید ویو IGTV ، بازدید کننده های کانال خودتون رو افزایش بدین.

خرید ویو IGTV

این موضوع باعث میشه ویدیو های آینده تون که می خواید بارگزاری کنین هم محبوبیت بالایی رو داشته باشه. شما می تونید با خرید ویو IGTV ، کیفیت کانال خودتون رو بالا ببرید و اون موقع شما مخاطبای بیشتری رو برای ویدیو های خودتون می بینید. ما تو این مقاله می خوایم شما رو با خرید ویو IGTV اینستاگرام آشنا کنیم پس در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

IGTV چیست؟

اینستاگرام یه برنامه کاملاً جدید رو با اسم IGTV به تازگی راه اندازی کرده که به کمک اون کاربرا به راحتی میتونن فیلم هایی با طول 15 ثانیه تا 10 دقیقه رو بارگذاری کنن. اما پیج های بزرگتر و مشهور تر، می تونن فیلم هایی با طول حداکثر 60 دقیقه رو از طریق مرورگر وب بارگذاری کنن. این برنامه باعث شده که کاربرای اینستاگرام با ضربه زدن روی قسمت جدید IGTV، برنامه IGTV رو مستقیماً از برنامه اینستاگرام راه اندازی کنن. این ویژگی جدید برای بارگذاری مستقیم فیلم های طولانی مدت به طور مستقیم تو اینستاگرام برای تأثیرگذارای بیشتر، خیلی مفید هست. دنبال کننده ها هم می تونن فیلم هایی رو از پیج های مورد علاقه خودشون تو IGTV ببینن و اصلا نیازی نیست برای این کار به شبه مجازی دیگه ای مثل یوتیوب برن.

اهداف IGTV

یکی از خوبی های IGTV این هست که شما راحت می تونین فیلم ها رو به صورت عمودی و تمام صفحه تماشا کنین. طراحی اون بسیار بصریه و به محض باز شدن برنامه، فیلم شروع به پخش میشه. مدیر عامل اینستاگرام گفته که هدف اصلی IGTV اینه که هر کسی بتونه از طریق ویدئوهای طولانی مدت جنبه خلاقانه خودش رو به نمایش بذاره تا فالورای خودش رو سرگرم کنه.

خزید ویو igtv

چگونه IGTV بر ارتقا تجارت در اینستاگرام تأثیر می گذارد؟

IGTV بعد جدیدی رو برای برند ها و اینفلوئنسر های خودش ایجاد میکنه تا راحت تر و بهتر با فالوورای خودشون ارتباط برقرار کنن و مخاطبان بیشتری رو برای خودشون جذب کننن.

مزایای بازدیدهای ویدیویی IGTV

در زیر شما را با 4 تا از مزایای خرید ویو IGTV آشنا می کنیم.

#1 خرید ویو IGTV : اتصال قوی تر

مشاغل می تونن فیلم های طولانی تری رو با داستان پردازی عمیق تری بارگذاری کنند تا مشتری هاشون رو با بهترین روش ها درگیر کنن. اون ها می تونن از طریق IGTV با نمایش ابعاد مختلف مشاغل خودشون بدون محدود شدن به مسائلی مثل نوع محتوا، مدت زمان یا قالب اون، ارتباطات قوی تری رو با مخاطب هاشون ایجاد کنند.

#2 خرید ویو IGTV : رسیدن بزرگتر

IGTV برای این دلیل ایجاد شده که سازنده های محتوا بتونند با جامعه جهانی بیش از 800 میلیون دنبال کننده ارتباط برقرار کنن. نه تنها فالوور های شما با باز کردن صفحه IGTV میتونن محتوای ویدئویی شما را بینن، بلکه افراد مختلفی در جهان با وجود فالوور شما نبودن، می تونن به راحتی نام تجاری شما رو تو IGTV پیدا کنن.

#3 خرید ویو  IGTV : مخاطبای بیشتر

اگر شما بسته ویو IGTV اینستاگرام رو بخرین، این کار باعث میشه که افراد زیادی فیلم های شما رو ببینن و با مشهور شدن پیج شما، دقایق به نمایش گذاشته شدن فیلم های IGTV از صفحه شما بیشتر میشه و فالوور ها از اون ها لذت می برن. تعداد بسیار زیاد ویو های شما، افراد رو بیش از حد کنجکاو میکنه و اون ها را وادار می کنه تا روی ویدیوی شما کلیک کنن تا ببینن اون فیلم چه طوری هست. خرید ویو IGTV شما رو یک قدم جلوتر می اندازه.

#4 خرید ویو IGTV : درآمدزایی

در کنار اون، بالا بودن میزان بازدید IGTV برای مارک هایی که می خوان فروش خدمات یا محصولات خودشون رو افزایش بدن بسیار مهمه. اون ها می تونن محصولات خودشون رو از طریق IGTV شما تبلیغ کنن تا مخاطبای گسترده تری برند اون ها رو بسناسن. این افراد برای نشون دادن محصول خودشون از طریق پیج شما، مبلغی رو به عنوان کارمزد میدن و شما به راحتی می تونین از این روش درآمدی داشته باشین.

خزید ویو igtv

آیا خرید نمایش استوری اینستاگرام بی خطر است؟

از این لحاظ کاملا خیالتون راحت باشه چون هیچ خطری شما رو تهدید نمیکنه و ما هم برای اطمینان از ایمنی و محرمانه بودن حسابتون کارای زیادی رو انجام میدیم. ما رمز ورود شما رو نمی خوایم و فقط به URL صفحه تون نیاز داریم و پیچتون هم باید به حالت عمومی باشه و ما هیچ وقت هم شرایط خدمات اینستاگرام رو نقض نمی کنیم. ما برای اینکه کارمون طبیعی و مطابق با سیستم امنیت داخلی اینستاگرام باشه، ویو ها رو کم کم و به مرور زمان ارسال می کنیم.

آیا کسی می داند که ویو IGTV را چگونه خریداری کنه؟

اولویت اصلی ما اینه که اول حریم شما کاملا خصوصی بمونه و ما به عنوان یه شرکت معتمد، بهتون این اطمینان رو می دیم که هیچ کس هیچ وقت از خرید ویو IGTV (یا سایر خدمات ما) شما اطلاعی پیدا نکنه، مگه اینکه خودتون بخواید.

نتیجه گیری

هدف اصلی ما اینه که به شما کمک کنیم مخاطبان بیشتری رو برای همه فیلم های IGTV خودتون جذب کنین. اگه توی IGTV خودتون کامنت های بیشتری رو دریافت کنید باعث میشه که شبکه اجتماعی شما رشد پیدا کنه و به محبوبیت برسه. پس شما با خرید ویو IGTV می تونید به این محبوبیت دست پیدا کنین.

خزید ویو igtv

کلام کندو پنل

امیدواریم که از مقاله بالا راضی باشین و اطلاعاتی رو که می خواستین به دست آورده باشین. ما تو این مقاله شما رو با مزیت های فوق العاده خرید ویو IGTV اینستاگرام آشنا کردیم و راه های خرید اون ها رو جلوی پای شما قرار دادیم. همچنین دونستیم که اگه می خوایم تو اینستاگرام به درآمد برسیم، خرید ویو IGTV جز مهم ترین موارد هست. خوشحال میشیم اگه شما بزرگواران نظر ها و پیشنهاد های خودتون رو به ما ارائه بدین.