مقدمه

خرید ویو فیک : اگه که شما یکی از کاربرای فعال اینستاگرامی هستین، باید دیده یا شنیده باشین که اینستاگرام، یکی از تازه ترین و مدرنترین بستر های فروش اینترنتی و یا کسب و کار های مجازی رو فراهم کرده. هر کسی میتونه با داشتن محصول یا محصولاتی اقدام به فروش و تبلیغ اجناسش کنه.  مطمئن باشین که شما نمیتونین توی شرایط عادی و معمولی پیشرفت چشمگیری رو برای کسب و کار خودتون متصور بشین. همچنین پیشرفت مناسب توی همچین فضایی که رقابت بالایی رو توی خودش میبینه خیلی سخت و فشرده هستش. هر کس برای پیشرفت توی این فضا باید حرفه ای با اون برخورد کنه در غیر این صورت نتایجی که انتظارش رو داره حاصل نمیشن.

خرید ویو فیک

یکی از راههایی که به شما کمک میکنه که توی این فضا رشد سریعی داشته باشین، خدماتیه که شما باید با پرداخت مقداری هزینه اونارو از سایت های مختلف میتونین تهیه کنین و اونارو روی پیجتون اعمالشون کنین. یکی از مهمترینه این خدمات برای رشد سریع توی اینستاگرام، خرید ویو فیک (view fake) هستش. در حال حاضر اگر شما به فکر روش های طبیعی و ارگانیک برای رشد پیجتون هستین باید بدونین که این روش ها بسیار وقت گیر و زمان بر هستن و شما رو خیلی دیر به نتیجه ی مطلوبتون میرسونن. ویو فیک داشتن و طرز استفاده ی صحیح از اون یعنی حرفه ای شدن و راه صد ساله رو یه شبه رفتن.

با ما توی کندو پنل همراه باشین تا به بررسی موضوعات مهم و کاربردی زیر بپردازیم.

  1. چرا برای کسب و کار خود به اینستاگرام نیاز داریم؟
  2. معرفی انواع ویو و فالوور اینستاگرام
  3. مزایا و معایب خرید ویو فیک اینستاگرام 

خرید ویو فیک

چرا برای توسعه کسب و کار خود به اینستاگرام نیاز دارید

در حال حاضر همه ی ما میدونیم که یکی از برنامه هایی که پای ثابت همه ی گوشی های هوشمنده اینستاگرام. اگه یکم هوش و حواستون رو جمع و جور کنین میفهمین که این یعنی فضا و بستر برای انجام کارهایی خیلی مهم تر از چرخیدن بیهوده توی اینستاگرام مهیاست.

توجه کنید ! بیایین در نظر بگیرین که شما یه کسب و کاری رو دارین و هنوز برای اون یه پیج مناسب و قوی برای تبلیغات و استفاده از فضای رسانه ای طرح نکردین و رفقا و رقبای شما در حالی که کسب و کارشون رو دارن، رسانه و فضای اینستاگرامی شونم در بهترین شرایط ممکن قرار داره؛ اون وقت برای شما چه اتفاقی پیش میاد؟ جوابش خیلی ساده و راحته، شما به راحتی از رقیباتون عقب می افتین چون که بستر ارزشمندی رو از دست دادین.

چرا روی اینستاگرام سرمایه گذاری کنیم ؟

شما بی درنگ باید برای کسب و کارتون پیجی رو باز کنید، تولید محتوا کنید و خیلی سریع اونو به جایگاهی که میخواین برسونین. اگه شما نتونین خودتونو با بازار و رفتارهای جدید خرید کردن مردم تطابق بدین باید خودتونو حذف شده بدونین. ارزش بالای اینستاگرام، همه و همه بخاطر شمار بالای کاربرایی هستش که شبانه روزی دارن تو این فضا وقتشون رو در پی انواعی از محتواها سپری میکنن. حالا می خوایم به شما چندتا نکته‌ی دیگه رو در رابطه با این که چرا اینستاگرام از مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی هستش رو بیان کنیم:

1-ارتباط مستقیم با کاربران

اینستاگرام فضایی رو برای هر دو طرف فروشنده و مشتری فراهم آورده که اونا به راحتی می تونن باهم به صورت مستقیم تبادل نظر کنن. این نکته می تونه برای هر دو طرفه فروشنده و خریدار نکته ای مثبت باشه. دلیلش اینه که خریدار می تونه به سرعت به اطلاعات مورد نیاز کالای درخواستی برسه و فروشنده هم شناخت بهتری نسبت به نیازمندی های بازار و مشتریاش کسب می کنه. این نکته رو یادتون نره که شما باید نهایت توجه و تعامل تون رو بپای دنبال کننده هاتون بزارین.

2-لزوم محتوای بصری

وقتی در رابطه با ارتباط بصری توی فضای مجازی حرف میزنیم یعنی اینکه مشتری رو با فضای کاری، جو کاری و کارمندها و بقیه عوامل دخیل توی کارمون آشنا کنیم. علتش اینه که اعتماد به هر نحوی توی فضای مجازی کمی سخت تر از فضای حقیقی هستش. شما برای این نوع از ارتباط بصری توی اینستاگرام باید محتواهایی رو تولید کنین که بتونه به راحتی باعث ایجاد اعتماد تو دل فالوور ها و دنبال کننده هاتون بشه.

3-زیر نظر گرفتن فعالیت های رقبا

همونجور که بالاتر هم مطلبی رو در رابطه با رقبا براتون بیان کردیم، اینجا میخوایم کمی باز ترش کنیم. اینستاگرام به شما این امکان رو میده که موارد زیر رو به راحتی توی این فضا ببینین.

  • رقبای پیشرو
  • ایده های جدید
  • فعالیت های بهینه تر شده 

این که رقبای شما چه روش های تبلیغاتی یا چه محصولات بهتری رو ارائه میدن، از این چنین دلایلی بود که ما لازم دونستیم با شما در میون بزاریم. همچنین دیدن فعالیت بیشتر رقبا، بازدید های فروشندگان پیشرو، تعداد ویو پست ها، ویو IGTV و ویو ویدیو های اونا به شما این نکته را یادآور میشه که پیشرفت توی اینستاگرام در گرو داشتن فالوور و دنبال کننده بیشتر هستش. شما با خرید ویو فیک از سایت ما کندو پنل به راحتی میتونین این خلا رو پرکنین.

توی قسمت بعدی این مقاله میخوایم به بررسی نکته ی جدیدی بپردازیم. این که حالا ما تصمیم گرفتیم ویو فیک بخیریم، چه نوع ویو فیکی بهتره، ایرانیش خوبه یا خارجی و… موضوع ادامه بحث ماست. با ما همراه باشین.

انواع لایک و فالوور اینستاگرام

همونطور که گفتیم از روش های برتر برای پیشرفت سریع توی اینستاگرام خرید انواع ویو هاست. خدمتی که این ویو ها توی پیشرفت شما عزیزان می کنن خیلی ارزش داره و به سرعت شما رو  وارد الگوریتم اینستاگرام می کنه. الگوریتم اینستاگرام ِکه شما رو توی سرچ ها می کشونه بالا پس حواستون باشه که خیلی بهش توجه کنین. حالا قراره که به شما انواع ویو و فالور رو معرفی کنیم و بعدش هم هر کدومشو براتون تشریح می کنیم.

انواع لایک و فالوور اینستاگرام به شرح زیر هست :

  • ویو و فالوور ایرانی
  • ویو و فالوور خارجی
  • ویو و فالوور واقعی
  •  ویو و فالوور فیک

در ادامه به توضیح و تفسیر تفاوت های هریک از این موارد خواهیم پرداخت.

خرید ویو فیک

تفاوت لایک و فالوور ایرانی و خارجی

با رشد تعداد فالوورها و لایک های مطالب، محبوبیت یک پیج هم میون کاربراش افزایش پیدا می کنه. اگه قصد خرید ویو فیک رو برای پیجتون دارین، بهتره که درباره ی انواع مختلف لایک و فالوور بدونین. به طور کلی میشه لایک ها و فالوورهارو به دو دسته ایرانی و خارجی تقسیمشون کرد. لایک و فالوور ایرانی و خارجی هر دو یک نوع اکانت هستن؛ اما نام و تصویر اونا متفاوت هستش. اگه کسب و کار شما ایرانی هستش و قصد ارائه خدماتی به کاربران ایرانی رو دارین، خرید لایک و فالوور ایرانی بهترین گزینه هستش. با خرید لایک و فالوور خارجی، تصاویر و مطالب شما برای افراد خارج از کشور نمایش داده میشن.

تفاوت لایک و فالوور واقعی و فیک

تفاوت عمده میان فالوورهای فیک و واقعی، فعالیت اوناست. فالوورهای فیک، فعالیتی توی اینستاگرام ندارن. اما فالوورهای واقعی، نام و تصاویر واقعی رو دارن. مانند هر یک از ما، در اینستاگرام فعالیت می کنن. با دونستن این موضوع، حتما متوجه شدین که خرید ویو فیک ایرانی بهترین گزینه برای توسعه و دیده شدن صفحتون توی اینستاگرام.

ما توی کندو پنل برای خدمت رسانی به رشد و پیشرفت شما همیشه پیش قدم بوده ایم. شما می تونین برای خرید بهترین ویو ها و پربازده ترین اونا به سایت ‌ما سر بزنین و از محصولات ‌دیدن کنین.

 مزایا و معایب خرید ویو فیک فالوور ایرانی

همونجور که گفتیم خرید ویو فیک به سرعت به رشد و توسعه ی شما توی فضای مجازی و اینستاگرام کمک می کنه. شما خیلی راحت می تونین برای رشد و بالا کشیدن خودتون انواعی ویو ها، فالوور ها، و … رو به بهترین قیمت از سایت ما کندو پنل تهیه کنین. حالا بیاین توی ادامه ی کار به بررسی مزایا و معایب ویو های فیک بپردازیم.

مزایای خرید ویو فیک اینستاگرام 

تو این قسمت یه 3 مزیت از مزایای خرید ویو می پردازیم.

#1_  خرید ویو سودآوری بالایی دارد

با این که همواره توصیه ما به خرید ویو فیک اینستاگرام هستش، اما باید بهتون بگیم که نیازه که حداقلی از جانب احتیاط رو نیز رعایت کنین. منظور ما اینه که توازن بین خرید ویو فیک و فالوورها و لایک های شما همواره باید برقرار باشه. اگه اینجوری رعایت نکنیم، کاربران خیلی راحت از فیک بودن اونا آگاه میشن و در نهایت این یه امتیاز منفی برای پیج خواهد بود.

همونطور که قبلا هم گفتیم حرفه ای عمل کردن توی اینستاگرام با خرید ویو در آن، در نهایت سود زیادی رو به جهت کسب فالوور و مشتری بیشتر، برای مالکین پیج ها به دست میاره. حالا بیاین و به چند نکته دیگه هم دقت توجه کنین…

#2_  ویو بالا برگ تایید شماست

بدون ویو بالای اعتبار محتوا های شما زیر سوال میره. مردم همه توی اولین نگاه به ویو پیج توجه می کنن چرا که ویو بالا نشون دهنده ی اعتبار بالای شماست. نمیشه که شما با تعداد کم ویو کسی رو قانع کنید که من بهترینِ این حرفه ام. شما باید بر جو روانی حاکم در بازار مجازی اینستاگرام به هر طریق مسلط بشین.  یکی از راه های پیشنهادی و برتر، خرید ویو فیک است.

#3_  بهتر از رقبای خود باشید

کمی بالاتر ما بهتون گفتیم که رقبای خودتون رو زیر نظر بگیرین. علت اصلی این توصیه اینه که شما در مرحله اول خودتون رو به سطح رقبای پیشرو برسونید و بعد از اون تلاش کنین که حتی از اونا هم بهتر بشین. این نکته رو بدونین که بهترینِ هر کاری شدن سود زیادی رو برای شما به دست میاره.

معایب خرید لایک و فالوور

با دونستن معایب خرید ویو فیک اینستاگرام، می تونین اهمیت ‌و فواید این کار رو برای کسب ‌و کارتون به شکلی‌ بهتر ارزیابی ‌کنین. از جمله معایب خرید فالوور اینستاگرام، میشه موارد زیر رو نام برد.

1#_ حذف فالوورهای فیک توسط اینستاگرام 

ممکن است در مواردی اینستاگرام بتونه تشخیص بده شمار فالوور های یه پیج چه اندازه فیکه و بعدش شاید اونارو حذف کنه. ما در کندو پنل محصولاتی رو به شما ارائه میدیم که اصلا این  اتفاق نخواهد افتاد. شما می تونین برای تهیه این محصولات به بخش فروش ما توی سایت سر بزنین.

2#_ بی اعتمادی کاربران نسبت به صفحه

این بی اعتمادی وقتی اتفاق می افته که توازنی به درستی برقرار نباشه. همونطور که گفتیم با رعایت توازن و تعادل بین خرید لایک، خرید ویو، خرید فالوور و استفاده و اعمال حرفه ای اون دیگه جای نگرانی برای همچین اتفاقاتی نیست.

خرید ویو فیک

کلام کندو پنل

همانطور که توی مقاله بالا خوندین، با استفاده از شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، می تونین ارتباط خودتون رو با مخاطبا و کاربرانتون افزایش بدین و بیش از پیش دیده بشین. خرید ویو و فالوور ایرانی میتونه تاثیری چشمگیر توی جذب مخاطبا و مشتریان بیشتر به سمت کسب و کارتون داشته باشه. اما این نکته خیلی مهمه که شما باید توجه زیادی رو به منبع تهیه اون خدمات لازمتون داشته باشین. خرید لایک و فالوور های بی کیفیت، میتونه باعث سقوط صفحه و در نتیجه بی اعتمادی کاربران بشه

با استفاده از خدمات ما در سایت کندو پنل می تونین از کیفیت بالای ویو و لایک‌و فالوورهای خودتون اطمینان داشته‌ باشین.

چنانچه سوالات، انتقادات یا پیشنهاداتی رو در خصوص این محتوا دارید میتونین اونو زیر همین مقاله برای ما کامنت کنین. امیدواریم که همه ی شما  از مقاله فوق نهایت استفاده رو برده باشین.